Produktreklamasjon og Retur hos Godnatt.no

Hos Godnatt.no er vår målsetting å tilby produkter av høyeste kvalitet til våre kunder. Vi gjør vårt beste for å sikre at alle enheter er i god stand før de sendes ut. Skulle du likevel oppleve problemer med et produkt du har mottatt, er vi her for å hjelpe deg med å løse problemet på best mulig måte.

Hva gjør du hvis produktet er defekt?

Hvis du mistenker at produktet du har mottatt er defekt, vennligst kontakt oss for veiledning om hvordan du skal gå frem for å returnere produktet. Vi vil sende deg en ny enhet sammen med en returlapp for tilbakesending av den defekte enheten.

Kvalitetskontroll

Når vi mottar det returnerte produktet, vil vi undersøke det nøye for å fastslå om det faktisk er defekt. Dette er en del av vår kvalitetskontroll for å sikre at alle produkter som sendes ut fra oss, oppfyller våre høye standarder.

Dine rettigheter

I henhold til norsk lov og forbrukerkjøpsloven har du rett til å reklamere på varer som er defekte eller ikke fungerer som de skal. Du kan kreve reparasjon, omlevering, prisavslag, heving av kjøpet eller tilbakebetaling, avhengig av situasjonen.

Merk: Kostnader ved urettmessig retur

Vær oppmerksom på at hvis det viser seg at produktet du returnerer ikke er defekt eller ikke oppfyller vilkårene for reklamasjon i henhold til norsk lov og forbrukerkjøpsloven, vil kostnadene forbundet med retur og bytte av enhet bli etterfakturert til deg. Disse kostnadene vil være rimelige og i tråd med de faktiske utgiftene som har påløpt.

Kontakt oss

Vi setter stor pris på din forståelse og hjelper deg gjerne med eventuelle spørsmål eller bekymringer. Ta kontakt med oss, så finner vi en løsning sammen.

0
    0
    Handlekurv
    Din handlekurv er tomTilbake til butikk